Doorstart Privver bestaat al sinds 2001, maar heeft nooit echt voet aan de grond gekregen. Op dit moment zou de dienst volgens TNT zo'n 200.000 gebruikers tellen. Privver stelt internetgebruikers in staat rekeningen en specificaties van bedrijven in een digitale brievenbus te ontvangen en ze vanuit die plek ook te betalen. In 2006 maakte Privver al een eerdere doorstart nadat het aantal klanten achterbleef bij de verwachtingen. Het systeem werd toen gekoppeld aan de Notabox van de Rabobank.
Succes TNT erkent dat Privver niet het succes heeft gebracht waarop gehoopt was. "Het was een beetje een kip-eiprobleem. Leveranciers wilden wel meedoen aan de dienst, maar die wilden eerst zien dat er klanten zouden zijn. Andersom wilden klanten graag bij veel bedrijven terecht kunnen," aldus de woordvoerder.
De digitale brievenbus is nu ook aangesloten op de Postbank en ABN AMRO. Hiermee zegt TNT het grootste gedeelte van de internetbankierende Nederlanders te kunnen bereiken.
Door de samenwerking met Microsoft krijgen gebruikers bij het inloggen bij Windows Live Messenger een notificatie als er een nieuwe rekening of specificatie voor ze is. Die kan dan via een doorklik in een keer bekeken en betaald worden.
Bereik Microsoft is het eerste niet-bancaire bedrijf dat meedoet aan het systeem. TNT hoopt zo het gebruik van de dienst flink op te schroeven omdat het bereik van Messenger groot is onder internetgebruikers. Wat ook moet gaan helpen, is een gezamenlijke promotie van de dienst door de deelnemende banken.